Kundeservice
Vi vil at dere skal oppleve gleden med dyreliv. Her samler vi alt av informasjon for å hjelpe deg med kjøpet ditt.
Du kan kontakte oss ved å sende en e-post til pip@kassorama.no, eller se etter hjelp i guidene under:
Hvordan kommer jeg i gang?
Gå til guiden vår, som viser seg hvordan du setter opp en Kassorama fuglekasse!
Jeg har fulgt oppskriftene, men får ikke til
Send oss en e-post på pip@kassorama.no enten kan vi guide deg gjennom epost eller ringe deg og guide deg per telefon.
Returer
Du har 14 dagers angrerett ved kjøp hos oss. Send produktet i retur til oss, og merk den med ditt navn:
Kassorama
Persora 11
1914 Ytre Enebakk
Send oss en e-post om returen og oppgi kontonummer du ønsker refusjon til, så vil vi refundere 100% kostnad for varene.
Nullstille kamera eller nytt Wi-Fi?
- Trekk ut strømledningen ut fra baksiden av fuglekassen. Ikke vær redd for å ta i og dra rett i kabelen.
- Når kabelen er ute kan du enkelt ta ut kamera fra innsiden av fuglekassen, den er kun festet med magnet og strømkabelen.
- Koble kamera til strøm igjen og hold inne den røde knappen i 5 sekunder.

4. LED lys på siden vil blinke rødt og grønt for å indikere at det er nullstilt og du er klar for å følge guiden for å koble kamera til Wi-Fi på nytt.
Du mister ingen klipp ved å nullstille kamera. De er lagret på minnekortet.
Del tilgang til venner og familie
- Åpne Tapo-appen
- Trykk på Meg nede til høyre
- Trykk på Deling av enheter
- Velg kamera du vil dele
- Oppgi mailadresse til venn eller familie.
- NB: Mailadressen må også være en Tapo-konto.
