Kundeservice

Vi vil at dere skal oppleve gleden med dyreliv. Her samler vi alt av informasjon for å hjelpe deg med kjøpet ditt.

Du kan kontakte oss ved å sende en e-post til pip@kassorama.no, eller se etter hjelp i guidene under:

Hvordan kommer jeg i gang?

Gå til guiden vår, som viser seg hvordan du setter opp en Kassorama fuglekasse!

Jeg har fulgt oppskriftene, men får ikke til

Send oss en e-post på pip@kassorama.no enten kan vi guide deg gjennom epost eller ringe deg og guide deg per telefon.

Returer

Du har 14 dagers angrerett ved kjøp hos oss. Send produktet i retur til oss, og merk den med ditt navn:

Kassorama
Persora 11
1914 Ytre Enebakk

Send oss en e-post om returen og oppgi kontonummer du ønsker refusjon til, så vil vi refundere 100% kostnad for varene.

Nullstille kamera eller nytt Wi-Fi?
  1. Trekk ut strømledningen ut fra baksiden av fuglekassen. Ikke vær redd for å ta i og dra rett i kabelen.
  2. Når kabelen er ute kan du enkelt ta ut kamera fra innsiden av fuglekassen, den er kun festet med magnet og strømkabelen.
  3. Koble kamera til strøm igjen og hold inne den røde knappen i 5 sekunder.
 

4. LED lys på siden vil blinke rødt og grønt for å indikere at det er nullstilt og du er klar for å følge guiden for å koble kamera til Wi-Fi på nytt.

Du mister ingen klipp ved å nullstille kamera. De er lagret på minnekortet.

 
  1. Åpne Tapo-appen
  2. Trykk på Meg nede til høyre
  3. Trykk på Deling av enheter
  4. Velg kamera du vil dele
  5. Oppgi mailadresse til venn eller familie.
  6. NB: Mailadressen må også være en Tapo-konto.
Handlekurv
Skroll til toppen